Linkek a témában:
Producerek - sikertörténetek
Magyar sikertörténetek...Filmesek,tévések,művészek és üzletemberek.Másképpen kezdték,máshogyan tették, különbözően vélekednek,de ugyanúgy éreznek. Érdekelt a titkuk...
Médiabefolyásolási technikák kislexikona
Tömör,de átfogó bemutatást ad azokról a módszerekről,technikákról,fogásokról,percepciós modellekről,illetve elméleti konstrukciókról,amelyek a média napi gyakorlatában meghatározó szerepet játszanak.
Ogilvy a reklámról
Hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél?Hogyan kell vezetni a reklámügynökséget?Hogyan válasszuk ki a cégünknek megfelelő reklámügynökséget?
Public Relations - a bizalomépítés művészete
Ez a könyv azokhoz a kis és középvállalkozókhoz, szervezetekhez és azok vezetőihez szól, akik sejtik, érzik hogy ez egy fontos és viszonylag új terület, amit érdemes megismerni.
Meghatározás
A producer a szórakoztatóiparban – film, színház, zene, televízió, rádió stb. – olyan felelős személyt jelent, aki egy terv (film, zeneszám, illetve zenei album, televíziós vagy rádiós műsor, színházi előadás, koncert stb.) elkészítésének, megvalósításának feltételeit meghatározza,továbbá felügyeli és koordinálja a megvalósításban részt vevő személyeket, szakembereket.